Iedereen krijgt emails maar ik niet!
Dat kan voorkomen, en is meestal te wijten aan een instelling van je mail. Veel gebruikers met een Telenet, Pandora of hotmail account ervaren dit, en deze bedrijven blokkeren email van verzendlijsten, of op z'n best zetten ze de mail in je Spam box. Maar ook veel bedrijven en verenigingen gebruiken verzendlijsten, en die mails verdwijnen terecht of onterecht ook in de Spam boxen, of bereiken je gewoon niet omdat uw email host voor je beslist heeft dat jij die mails helemaal niet moet zien.
Wat kun je er aan doen?
Ten eerste heb je vaak de mogelijkheid "Afzender vertrouwen" als de mail in je spam box is geland. Dat kan, afhankelijk van je provider en email programma éenmalig zijn dan wel een permanente instelling.
Heb je een Telenet (of Pandora) email, of een hotmail (oftewel outlook.com of live.com of live.be) email-adres moet je waarschijnlijk je instellingen veranderen op de website van Telenet of Microsoft.
Hoe je dat doet lees je hier op deze pagina